آخرین اخبار
کد مطلب: 125197
به‌مناسبت هفته دولت انجام شد
عطرافشاني قبور مطهر شهداي لردگان+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1396/06/04 09:13:55
نمایش : 4534
به مناسبت هفته دولت مزار شهداي لردگان با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا غبارروبي و از خانواده شهيد دولت در لردگان سرکشي بعمل آمد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ همزمان با ايام شهادت شهيدان باهنر و رجايي و شروع هفته دولت گلزار شهداي شهر لردگان با حضور مسئولين ادارات و سازمان‌هاي شهرستان لردگان برگزار شد.
حجت الاسلام جهانگير عکاشه نماينده ولي فقيه در جهاد کشاورزي در اين مراسم با اشاره به آغاز هفته دولت اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم در سايه شهدا که از بدو انقلاب تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي شده در جهت حل مشکلات و در جهت رسيدن به آرمان‌هاي‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و همچنين تحقق اهداف عاليه که حضرت امام خميني (ره) ترسيم کرده بودند قدم بر داريم.
وي افزود: امروز به مناسبت هفته دولت، در مزار مطهر شهدا حضور پيدا کرديم که هم از معنويت اين شهدا استفاده کنيم و هم بار ديگر با شهدا انقلاب اسلامي و شهداي هفته دولت و امام شهدا عهد و پيمان ببنديم.
وي در پايان افزود: اميدواريم بتوانيم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشيم چراکه دولت و دولت مردان در خط مقدم اجرا و کارهاي عمراني هستند. مانيز در شهرستان لردگان خدمتگزار مردم و خانواده معظم شهدا هستيم.
مسؤلين و کارمندان ادارات شهرستان لردگان با قرائت فاتحه ، به روح پر فتوح شهداء درود فرستادند و با آرمانهاي بلند حضرت امام راحل ، مقام معظم رهبري و اين کبوتران خونين بال تجديد ميثاق کردند.
گفتني است  به مناسبت هفته دولت با حضور امام جمعه لردگان و جمعي از مسؤولان شهرستاني از تنها خانواده شهيد دولت شهيد «رهام رحيمي» سرکشي بعمل آمد.












 
انتهاي پيام/ 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس